Výlet po česku : Bechyně .

7. července 2012 v 18:24 | Ta co se chce vypsat . |  Zážitky...:*
Ve čvrtek jsme byli na výletě do krásné Bechyně . Ráno jsme vstali celkem brzo a vyjeli na vlak . Všichni jeli do Rakouska takže byl docela fofr a narváno na nádraží . Naštěstí směr Praha jsme našli volné místo s klidnýma cestujícíma . Cesta trvala hodinu a něco ... Byl jsem ospalá tak jsem si lehla na mamky stehno a spala . Najednou vidím tabuli Tábor . Směr B jižní část . Ano máme orientační smysl že jsme to nakonec našli - vlak do Bechyně . Ve vlaku byla uklidnující sranda . Byli tam malískauti a pořád říkali něco vtipnýho že jsem se neudržela smát . Přes uličku dál seděli babička s dědečkem a povídali nám něco o Bechyni . A pořád dokola a dokola říkali něco o velkém mostě . Byla jsem nérvozní až uvidím ten most . A najednou vlak prudce zpomalil ... Dívám se z okna a vidím ten nejužasnější výhled z mostu . Pohled do udolí je tak kouzelné a cítila jsem se jako ve filmu . Výhled na řeku , stromy jako v Amozonii , rybáři ... Oproti boršovskému se opravdu nevyrovná .

Když jsme přijeli čekala nás sestřenka kde dělá uměleckou ( zatim kurz ) školu . Bechyně je místo pro všechy klidné a hlavně ukecané lidi . Šli jsme na náměstí . Jejich náměstí s krásnou vodou ve fontáně je tak čisté ... Pochvilce za náma přišla průvodkyně a zeptala se jestli bychom si nechtěli prohlédnout jeden klášter . Klášter byl přenádherný a krásně chladivý , škoda že v tý nejhezčí části se nemohlo fotit :/

Šli jsme na jednu zahrádku s výhledem do udolí . Potom čekalo nás peklo . Myslím to dobré peklo se sluncem :D Vystoupali jsme na věž a spatřili překrásný výhled . Šli jsme do cukrárny a dali si všechno možné . ( fůů kafé :D ) Rozloučili se sestřenkou a jeli busem - směr Tábor . Aspon že v Táboře nám poradili cestu k nádraží . A zase dlouhá cesta domů vlakem . Mám ráda cestování vlakem , poznám nové lidi , poznám další usměvy ... A navíc melodie rychlíku mě neobyčejně uspává ♪
PS : V Bechyni mají krásné kluky :D♥

Ted už můžu nabídnout spoustu fotografii .

Myslím že to bylo ve Veselí nad Lužníci :))

Pohled na udolí z mostu . Fotka nedokáže popsat tu nádherů :)♥

Místní hřbitov .

Místní kostel .

Věž ze který byl krásný výhled.

Moje rozcuchaná mámička a umělkyně , stylistka , sestřenka :D Anétka .

Nejčiští náměstí co znám .

Ty tkaničky jsou horzný , no cigareta nevidíte ?

Krásná klenba a momentka fotografa v zadu .

Výhled na most ze zahrady .

Žlutý trabant !

Jo , ta podprsenka mě sere na tý fotce ! :D

Rovnost - Bratrství - Volnost
To už je v Táboře .

Tábor .

Ps : Blogu se ted budu věnovat víc , slibuju ;))

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.